Thursday, May 21, 2009

kembali '' menganggu "

die pull stop!!
hurghhh!!
he coming back in my life again
can u back off from my life now!!
semak laa!!
ingat diri tu di terima ke??
please back off!! ure suck!!
diri itu mungkin diterima sebelom ini
tpi kini x lagi kerana diri itu sgt la annoying
aku harap ko pergi dri hidup ini kerana diri ini x akan terima diri itu lagi
terima kaseh
aku harap ko mmg bace bingkisan ini yg ditulis khas utk ko sang annoying

Wednesday, May 20, 2009

miss si budak cute

aku miss si budak cute ni
nme si cute ni ayishah amirah
die pnah tau dpt tawaran model baby
tpi mak die x nk ugi btol klu x da byk wet dpt haha


merajuk pon bole nk tgkp gmbr hehe

aku la puteri gunung ledang yg di gilai
* hahaha*



renungan manja

Tuesday, May 19, 2009

zee avi bitter heart

video

hari ini

hari ini mkanan xde di rumahh
huhu yg ade cucur jee allaaaaa bosan laa
kelaparanyee
ape nak buat ni
lauk pon xde nk mkn
mak aku kate kne tggu die bli mknan tgh ari nnti
argghh lapar laa
perut da berbunyi mmggil mknan, tpi mknannye x de laa
sabar ye perut nnti mknan ade laa
ok2 sabar!!

* lalaalalalalalala*
tanggal 20/5
yea!!
adik aku nk blik rumah
best la sket klu x aku bosan laa ya amat
xtwu nk buat ape
bole laa aku melewar dgn adik aku hoho
ape gune nye adik yg ade kete kn haha
im waiting for u bro

once again * lalalalalalalala*

tanggal 25/5
my mom bezday
ma happy birhday yg ke 45
my mom getting old
ma nk adiah ape
kitorg x mampu beli hadiah utk ma
ayah yg mampu beli
hehe
semalam ma n ayah kuar mkn mlm
mmm mcm best jek ye org da kwin ni hehe
blik je rumah ma pggil aku
ma: akak!!
aku: ye ma nk ape??
ma: meh la sini dtg bilk ma tgok ayah beli ape utk ma
aku: allaaaaa kejap lagi laa nk tgok cter bionik * wow bionik hehe
ma: kejap je dtg la sni jap
aku: ok la im coming mom
ma: tgok laa ayah beli kn ape * smbil tunjukkn jam tgn pemberian ayah*
aku: wahhh!! best nye dpt jam tpi ma ni asyik dpt jam je huhu ari tu jam crocodile
ma: yg ni lawa laa
aku: ape yg lawa nye biase je x de beza pon haha
ma: ni jam roscani laaa
aku: wow!! roscani so cube la teka argenye bpe ye * rugi nye bagi aku beli brg mahal*
wahh best nyeee ayah buat ape beli mahal rugi duit je kite g jalan2 kn best
best nye da kawin ni eh hehe
ayah: alaa ape salah nye jarang bezday ni kn
aku: akak nk gak bole??
ayah: bole dapat la dekan dulu
aku: wateva ayah wait for my degree ok! haha

* tamat disitu*

emm bagi aku wahh bestnye kwin dpt brg je hahaha
as if la men
huhu
ape pon happy coming bezday to my mom n hppy welcome home to my bro