Sunday, April 12, 2009

awatif tolong bce buku bole x??



final nk dekat da tpi aku x bce ape pon lagi utk frst final aku
aku xde mood nk bce buku..
buku research methodology buku yg tebal isi yg tebal
mmbuatkn aku nk panjat je klcc yg ade dpn mata aku ni
klau bole nk daki gunung kinabalu dari aku bce buku ni
tpi bole ke aku nk pnjat?
sedang kn umah aku yg 4 tgkat pon aku malas nk naik tgga
hehe
bile aku bole stat bce buku ni ye
emm mlm ni laa
malam ni adik2 jgn bukak tv bole x??
tv tu swuh kak tgok tv laa
eh! mne bole x tgok tv mlm ni ade rncgan best la lpe pulak
mlm ni kn ade ABP haha
terlepas lagi nk bce buku esok je la kn..
hehe
alasan mmg byk dalam hidup kite..
jgn x bce buku yee..

4 comments:

khadijah binti khamis said...

atip,aku punye folder kat laptop sume da ilang.baru igat nk print esok..tension aku cmani suke bg aku keje byk..huhuhhu nk nangis jer rase yer.make dgn nie,segamat akn menanti kepulangan aku lebih awl dari biase..uhhuhu

PrinCE SanJI said...

haha...study lek lok nooo...ni dh la final year..jgn byk men...kng abg azam mrah..hakhak...

awatachilovestory said...

loorrr ko nye ilang ke semua??
huhu
tpksa la ko blik awl

awatachilovestory said...

haha abg azam marah ke
hehe u stdy smart too..=)