Thursday, June 11, 2009

demam campak

huhu
aku da kne demama campk
gatal giler bdn aku ni ntah laa
aku geram laa mcm ne leh kne
aku skang dkt umah tokaku kt kedah
spatutnye demam ni bleh buat aku kurus tpi aku dasre yg aku ni naik bdn heehe
lawak lerr
xpe laa biar la asal aku sehat lepas ni kn
aku ngat ari ni da kuar result tppi upe nye blom lagi wat penat je g cc
da kte dok umah tok g cc je laa hehe
broadband x bwk huhu
bosan tol cbb lupe nk bwk
k laa aku pon x twu nk ckp pe dah
ckup la smpi sni bye

4 comments:

Anonymous said...

ala cyannya kt dia..hehe
meh org jmpi kan..haha

Anonymous said...

ala cyannya kt dia..hehe
meh org jmpi kan..haha

maRYza said...

lor?skit ker??
cmne nk jmp??
rnduuuuu

awatachilovestory said...

tpi i da baik ler mariza hehe
i miss u too dear