Tuesday, August 25, 2009

my first ramadhan in UITM KBM

wahhh hari ini hari pertama aku puasa di sini
lauk hari ini sgt mewah
ada udang dibawa oleh ikin
tomyam sayur kailan ayam paprik daging merah dan kangkung goreng belacan
add some with mango bought by intan
humm nyum2
terasa diri ni berada di rumah hehe

******

kisah sebelom nye
sebelom ni aku demam dgn 39c huhu
aku tkot sgt
mak aku marah aku sbb g jalan2 kt shah alam
ada jualan gudang metrojaya hehe best siot
lepas blik shah alam aku tros demam batuk selsema sengal bdn
aku tkot smpi mmpi aku mati sbb H1N1
hughh!!
lepas 3 hari kene demam nsib aku jmpe doctor uitm aku cek blik demam aku
nasib baik da ok
sgt tkot dgn semua ujian ini
tpi aku bernasib baik aku bukan org dri golongan org kena H1N1
alhamdulillah

apepon aku bersyukur sgt dan aku harap acik ina aku da baik demam
die kena masuk wat sebab kn H1N1
pray for her!!

3 comments:

ejans said...

correction hokey.. xde doc nye kat KBM ni..

hanya PEMBANTU KESIHATAN jerrr.. haha jgn kaw pnggil dia doc sudey wey..

PrinCE SanJI said...

peh..2 bka pose ke entam mknn???pttnya mkn kurma dh ler..hehe

awatachilovestory said...

to ejans
haha ye ke ngat kn doc
tpi kn nurse agak kerek ar geram aku huhu

to putera
eleh mkn kurma tu mula2 je
lepas tu kne la entam kromo haha