Sunday, September 5, 2010

jalan tar jalan tunku abd rahman

merujuk perkara di atas.. jalan tar adalah masjid india yg sgt terkenal dgn brg yg murah
hahahhaa!! watever laa! fuhhh!! ari ni is my bz day ok..kaki rase nk tercabut aku berjalan dkt atas jln tar yg mmg nye bertar..lenguh nye ya Allah..dgn kesentuhan kulit ke kulit..mmg sgt penat huhu..
mmg murah sgt murah rase mcm nk bli sume nye.. ari ni aku berbuka posa kt jln tar dgn azam
hidangan aku ari ni hanya lah nasi gorng kampung dan jus tembikai..n unbelievable ialah aku x beh mkn sume tu hmm nk kurus ke bdn aku ni..aku x nk kurus lagi aku nk melantak la perot bole paham x?? haha!!
then about 830 pm balik ke rumah naik lrt..dan azam pulang ke kampung halaman di kedah =)
saya akn pulang ke kampung di kedah pada ari rabu atau kamis..wait 4 me ya kedah!!
emm x sabar nye nk raya pakai baju raya kasut raya serta dalaman pon raya!! hahhaha xde motifnye aku g tau hehe!!..
apepon pulang dgn selamat ya muhammad azam bin zakaria dan juga selamat hari raya maaf zahir & batin =)

2 comments:

!! IR MIZ DINO !! said...

wah...... shopping sakan siot.... jgn lupa post pic raya nti.. aku nak tgk mata baru ko... ehehhe =)

awatachilovestory said...

hahahha mati laa raya sakan kn hee~~