Monday, August 23, 2010

bila kau senyum ku gembira

bunyi kipas pada kelajuan 5
hati berdetik ,, ingatkn nya
adakah itu tnda cinta terhadapnya
mungkin ia atau tidak
senyumannya
gelak tawanya
perhatiannya
matanya
mmbuatkn aku tergelak seorg diri ingatkn dirinya yg berada jauh di sana..
diri mu mmbuatkn aku senyum seketika dan mnghilang kn rasa dukacita di hati ini..
hanya engkau yg mmbuat kn hati ku gembira..
kelemahan mu itu adalah kekuatan bg aku
aku akan cuba menerimanya kerana aku amat mencintai mu sepenuh hati ku
dan ungkapan ini tiada siapa yg mengetahuinya sampal lah kedalm blog ini
hanya kau yg didalam hati ku
rasa sedih dan gembira sentiasa ko berada disisi ku
aku amat menghargai nya
dan aku merasa kn diri ini amat berharga dalam hidup mu..
ye saya amat menghargai nya sayang ku
dalam masa 6 tahun ini aku amat mengenali mu sayangku
dalam blog ini juga aku telah mengakui diri ku amat menyayangi mu
aku amat berterima kasih kerana engkau dpt menerima diri ku yg byk kelemahan nya
x semestinya kasar x syg
x semestinya benci x syg kn kn
x ramai yang percaya ini adalah aku ketika dalam blog =P

I LOVE U FROM MY BOTTOM OF MY HEART!!

3 comments:

Anonymous said...

percayalah kau ttap dihati ku smpai aku mati..i love so much honey

awatachilovestory said...

thanks awak =P

mzzenma said...

cute :-)