Monday, August 23, 2010

today is pizza day =)

tepat jam 7.21 kami melantak pizza hut di depan uitm melaka
yerp!! kami buka puasa dan aku mngaku ari ni aku xpuasa hahaa!!
tp xpe aku xmkn hari ni pape dan itu mnjukkan aku berpuasa bersama2
pizza, pizza dan pizza emm yummy!!
i mkn pizza super supreme and chocolate volcano sedapnyaaaa!!!!
chocolate volcano mmbuat kn hati ini mmbara sangat sebabkn dengan coklat yg panas bersama aiskrim vanilla!! wahhhh!! mmg sedap! tpi kitrg x bole habiskn coklat volcano sbb kn sgt kenyang dan nak blik sume nye da mngembang dan kaki mngengkang haha!!
sgt padat perut kami hari ni..
akhirnya ikin terlaksana juga nk mkn piza dari ari tu lagi tpi nk wat cmne ikin aku xde wet nk mkn dari ari tu bila da nk dkt 25hb ni bole la aku melantak skit hehe..
hari ni sgt kenyang dan sgt happy!!

p/s azam kite mnta maaf cbb x bawak hp hehe!!

0 comments: